激光脫毛邊間好?2021激光脫毛療程大比併:Perfect Medical A3 v.s. D記 HPD v.s. Clear TTP 3波長

雖然仲未到暑假,但已經見到街上面好多女仔都著曬背心、短褲,講到夏天,好多女仔都會即刻諗起脫毛。最受歡迎嘅脫毛療程,就一定係激光脫毛,不過而家激光脫毛療程咁多選擇,究竟脫毛邊間好呢?今次就揀咗3個好多女仔做過嘅激光脫毛療程,一於做返次大比併,睇吓脫毛療程邊間好啦!

激光脫毛邊間好之一:Perfect Medical A3脫毛療程 (最平!🈹)

講到Perfect Medical A3脫毛,最吸引嘅就一定係個價錢,因為佢地新客join plan只係需要$333就可以脫到6次,而且仲可以全身任揀一個部位任脫添!聽落真係幾吸引!

不過A3脫毛做到咁平,佢地用嘅激光脫毛科技會唔會好渣架?雖然係佢地網站冇寫到用咩波長,不過Perfect Medical A3脫毛係用咗藍寶石晶片激光,特別適合亞洲人皮膚,而且仲話粗毛、幼毛都可以解決到……

而A3脫毛療程嘅最大賣點,就係每秒可以去除到500條毛毛,同埋方形槍頭夠曬大,有成10cm x 10cm咁大,咁就唔驚會有漏毛嘅情況出現啦!不過講就講得好好咁,實際脫毛效果就唔知啦……本身我都有諗住去Perfect Medical做A3脫毛嘅,不過因為有更好嘅選擇(睇埋落去就知!),所以最後我都冇去到……

總括嚟講,A3脫毛勝在夠平,啱曬啱啱開始脫毛,或者係學生妹妹,冇太多筆直嘅話,去Perfect Medical就無死!如果有姊妹試過A3脫毛個效果,都可以係下面留cm分享吓~

激光脫毛邊間好之二:D記 HPD脫毛 (最歷史悠久!🈵)

講到激光脫毛,又點可以唔提D記,佢可以話係市場上最先被大家認識嘅激光脫毛療程!以前姐姐我仲係妹豬個陣,同班姊妹講起脫毛嘅話,都一定會話去D記最好,所以一開始join激光脫毛個陣,我都係去咗D記!

不過講返轉頭,近幾年多咗好多脫毛公司,漸漸揀D記嘅客人都少咗好多(我都轉咗會幾年lu~),聽返啲朋友講,原來佢地轉會嘅原因不外乎都係3個原因:

1. 雖然D記歷史最耐,但因為咁,佢地用嘅激光技術都比較舊,依然都要敷冰+吹冷風

2. 價錢比其他公司同類treatment貴5-6成都有,冇點解嘅,你睇吓D記落幾多廣告就知啦~成本一定係轉嫁返去客人到

3. D記sell客sell得好勁呢樣野應該係公開嘅秘密,坊間仲有好多明碼實價嘅脫毛公司,大家唔想被人劏、幫荷包慳錢而轉會都無可厚非~

最近D記有全面update到佢地嘅激光脫毛技術,用咗一種叫做HDP嘅雙波長激光,分別係810同940nm,可以針對黑色素同血紅素,令粗粗幼幼嘅毛毛都可以全部清除,不過D記有雙波長都唔係最勁,最得我歡心嘅就係跟住落嚟呢間!

激光脫毛邊間好之三:Clear TTP 3波長激光脫毛 (最全面!🉐👍👍👍)

點解我最後揀咗Clear?原因好簡單,因為Clear TTP 3波長用咗3種唔同波長嘅激光,分別係810、755同1064nm,呢三種唔同波長嘅激光都可以解決相應嘅毛髮問題,好似810可以針對毛囊黑色素,755就直接殺死毛囊,1064更可以令毛囊絕育,真正做到永久脫毛,毛囊唔再生毛毛嘅效果。

見到Clear TTP個3波長技術咁勁,而且Clear仲要有個免費體驗,咁我就梗係要去試吓啦!試後感就係真係完全唔痛架!因為Clear TTP 3波長激光脫毛仲用咗獨有降溫技術,所以可以做到無痛脫毛。

另外仲有一樣野好重要,係我覺得Clear值得推薦嘅原因,就係佢地嘅治療師好細心,唔單止事前嘅毛髮評估同皮膚測試呢兩part,已經覺得Clear嘅治療師好專業,佢地都唔會話因為係free trial而hea做,或者想效果強勁啲而笠亂較高激光強度之類,真係會照返客人嘅皮膚狀況,用返適合嘅激光強度,所以我去Clear試做TTP 3波長激光脫毛療程個陣,成個體驗都好舒服,結果最後我都join咗Clear嘅脫上唇,遲吓再share效果啦!

講咗咁多,簡單地整返個表等大家容易啲睇啦!

技術價錢效果舒適度安全
👑Clear TTP 3波長👑✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
Perfect Medical A3✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
D記HDP✅✅✅

今次激光脫毛邊間好嘅結果好明顯啦!相信大家睇完上面嘅比併結果,都會知道激光脫毛邊間好,我就揀咗Clear嘅TTP 3波長激光脫毛,各位姊妹有興趣嘅話,可以㩒下面條Link去試吓,完全免費架!

👉Clear TTP 3波長激光脫毛免費試做

Published by olivia0801

Hi this is olivia.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started